Ķermenis mūsu mājas - kustības, stāja, enerģija

Ikdienas paradumi veselības veicināšanai

  • Guļus pozas nozīme mugurkaula struktūrām
  • Rīta rosmes paradumi (izstaipīšanās, venozais pumpis, elpošana)
  • Darba pauzes paradumi labsajūtas veicināšanai un darbspēju uzlabošanai, kādēļ nepieciešams
  • Ikdienas aerobo aktivitāšu minimums un kā to ieviest
  • Elpošanas nozīme un vingrojumi
  • Spēka vingrojumu nozīme un demonstrējumi
  • Relaksācijas pasākumi ikdienā

 


Kontaktpersona: Agita Lazdiņa
Tālrunis: 29 469 750
E-pasts: agita.lazdina@vivendicentrs.lv

Mēs izmantojam sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu «Piekrītu», jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs jebkurā laikā varat atcelt savu piekrišanu, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Izvērsts Privātuma Politikas apraksts pieejams šeit.zzz